Praktiske oplysninger

Praktiske oplysninger

 

Arrangementet starter kl 11 - her skal jers bod være klar; og slutter kl 17 - her kan man pakke sin bod sammen

 

Haven deles op i to afdelinger: NV: den klassiske del, SØ: rytmiske del

I midten mellem NV og SØ placeres idrætsaktiviteter

Begge ender har musisk underholdning og mulighed for at købe mad og drikkevarer. Der opsættes borde og bænke/stole.

 

Aktørerne kan til dels selv vælge placering (dog tager vi forbehold for strøm, hunde og lignende hensyn)

Der udsendes en tilmeldingsliste med mulighed for at bestille pavillon (begrænset antal), strøm samt bord og stol (man skal selv hentes og leveres fra container)

Manfår svar på bestilling af pavillon, strøm, bord, stol m.v. senest 14 dage før arrangementet.

 

Man gerne må have smagsprøver i boderne, men at der kan købes mad og drikke ved scenerne leveret af kommercielle leverandører.

Man kan til dels vælge hvor man vil stå – enten i NV eller SØ. Du kan ønske en placering, men arrangerøren beslutter placeringerne.

 

Man skal selv hente og bringe bord og stol i container eller andet fælles udleveringssted.

Man skal have en levende, engagerende aktivitet – ikke kun stå bag et bord og dele visitkort ud – og man behøver ikke stå, man kan også gå rundt med sin aktivitet, som fx Natteravnene

 

Skema med praktisk oplysninger

Når en forening har tilmeldt sig, udsendes skema, hvor man ønsker placering, udstyr mm. Hvis du ikke har fået dette senest 10 dage efter tilmelding på hjemmesiden, så send mail til Webmaster@fcgreve.dk

 

Arrangørerne af Greve Sommerfestival